Miért minket válassz?
Úgy gondolom, hogy akkor vagyunk optimális döntés számodra, ha olyan céggel akarsz együtt dolgozni, aki magas színvonalon végzi el a rábízott munkát.
Olyan emberekkel dolgozom, akiknek bátran odaadnám a saját lakáskulcsomat is. A környezetünkre rendkívüli figyelmet szentelünk, nem törünk-zúzunk. Garanciális igény esetén elérhetőek vagyunk, és a szükséges protokollt betartva elhárítjuk a problémát. Mivel nekünk is alkalmazkodni kell másokhoz, és pontosan tudjuk, milyen problémát szül egy be nem tartott határidő, ezért azon vagyunk, hogy amit vállalunk az határidőre el is készüljön. Eddigi ügyfeleink túlnyomó többsége (99,7%-a) maximálisan elégedett volt a munkánkkal és ez, úgy gondolom, nem a szerencsének köszönhető.
Honnan indultunk és hová tartunk?
A következő bemutatkozás talán egy blogba, önéletrajzba jobban beleillene, ennek ellenére szeretném itt megosztani a tapasztalataimat veled, hogy jobban beleláss abba, kik vagyunk, és milyen irányba tartunk. Ígérem őszinte és igaz mondatokat fogsz olvasni, ha velem tartasz a következő néhány percben.
Először is engedd meg, hogy bemutatkozzam. Turóczi Ákos vagyok, a FémDekor Kft. ügyvezető igazgatója. A FémDekor Kft. 100%-ban az én tulajdonom.
Lakatos pályafutásom kezdetét 2007-re datálom, amikor édesapám, Turóczi Ferenc és társa megalapította lakatos vállalkozását. Ennél a cégnél dolgoztam egészen 2010-ig. A céget azért hagytam ott, mert azt éreztem, hogy a cég által képviselt ügyfélszemléletet nem tudom tovább őszintén képviselni. Úgy döntöttem, hogy megalapítom saját vállalkozásomat és megmutatom, hogy a válság ellenére is lehet pozitív mérleget felmutatni.
A startvonalon állva még nem látni a verseny végét
2010 márciusában 2 majd 3 fővel elindítottuk a termelést. A kezdeti hasznot a cégbe visszaforgatva folyamatosan bővítettem gépparkunkat, hogy egyre jobb minőséget, egyre kevesebb idő alatt tudjak előállítani. A minőség számomra a legfontosabb! Ha valami nem úgy áll, ahogy kell, mint „Szálka a szememben.", zavar.
Tudnom kellett dönteni! Választanom kellett a minőség és az ár között, ugyanis olcsó anyagokkal nem lehet szépen dolgozni, vacak szerszámokkal nem tudnánk minőségi munkát átadni, valamint a jó szakember is pénzbe kerül. Én a minőség mellett tettem le a voksomat, mivel úgy gondolom, hogy szemetet már éppen elég cég gyárt, itt az ideje, hogy a minőség legyen előtérbe helyezve! Azon cégeknek, akik a piaci ár alatt dolgoznak, nem telik minőségi kéziszerszámokra és gépekre. Egyszerűen nem tudják megfizetni a jó szakembereket, ezért munkájuk a legtöbb esetben minősíthetetlen. Én kizárólag magyar szakemberekkel vagyok hajlandó együtt dolgozni, mivel tudom, hogy te is azt szeretnéd, ha jólszituált magyar emberek dolgoznának az otthonodban, és az átvett munka olyan legyen, hogy örömet és ne bosszúságot okozzon.
Abban bízom, hogy jó utat választottam, és a minőség győzni fog az ár felett. Mi olyan termékeket gyártunk, ami egy egész életre szól, nem pár évre, hónapra. Én nem szeretnék egy (bocsánat) ocsmány terméket bámulni életem végéig és azzal vigasztalni magam, hogy spóroltam pár tízezer forintot, ugyanis sok esetben ennyin múlik. Hozd meg a jó döntést és bízd a munkát szakemberekre!
Mindent vissza a cégbe!
Piacnyitás, terjeszkedés és beruházások
Az elmúlt közel 3 évben több millió forintért vásároltam kézi szerszámokat, a legkülönfélébb hegesztőgépeket, fúróállványokat és csiszológépeket, hogy a munka minősége tovább javulhasson, és az adott munkafázisra fordított idő csökkenhessen. Most jutottunk el oda, hogy gyakorlatilag bármit (rozsdamentes anyagot, vasat) meg tudunk munkálni és minőségileg tényleg tökéletes termékeket tudunk átadni.
A munka felgyorsítása, költségcsökkentés
Ha eddig velem tartottál, akkor úgy gondolom, nem árulok el nagy titkot azzal, hogy célunk a fejlesztés, a bővülés, és a minőség javítása. Ebben a évben vásároltam egy ipari területet közel a telephelyünkhöz, amire egy rendkívül modern lakatos műhely, egy raktár és egy irodaépület építése volt tervezve.
Nagyobb célok, nagyobb tőke
Technológiai fejlődés és kiváló üzletpolitika
Nem kell a pénzem? Csalódás, átszervezés és győzelem
Ákos! Tartsd nyitva a szemed, mert az szúr hátba, akire a legkevésbé számítasz!
Nem sokkal később rá kellett jönnöm, hogy több sebből vérzik a cégem, mint először gondoltam, ezért újabb lépéseket kellett tennem. Két másik kollégával kellett megszakítanom a munkakapcsolatunkat, szintén összeférhetetlenség miatt. Ők ketten maguktól távoztak, egy szerencsésnek mondható helyzet következtében. Odafentről az égiek segítettek nekem.
Szerencsére tudtam úgy alakítani a cégműködést, hogy lényegesen nem befolyásolta a munkák átadásának menetét. Két hetes csúszás keletkezett a munkáinkban emiatt, de ezt két hónapon belül helyreállítottuk. Az éppen aktuális ügyfelek 99%-a megértette a kialakult helyzetet, és rugalmasan kezelte. Ezúton is köszönet minden időbeni segítségért! A helyreállításban nagyon nagy szerepe volt az egyik lakatos kollégának, aki önzetlenül, szabadidejében is azon igyekezett, hogy segítsen nekem, illetve visszacsábítottam egy régi kiváló kollégát, aki beállva a sorba, maximális odaadással szintén tolta a szekeret. Hatalmas segítségem volt ebben a kritikus időszakban.
Nehéz pillanat volt ez a cégem életében, nem tagadom, de így utólag visszatekintve jó tanulópénz is. Sajnos tényleg senkiben az égadta egy világon nem szabad megbízni és csak rá hagyatkozni. Az a baj, mindig magamból indulok ki, úgy gondolom mindenki olyan becsületes, mint amilyen én vagyok. Sajnos ez nem így van.
Ebben az évben az informatikai rendszerünket fejlesztettük főként és sok apró új szerszám került be a cégbe, de mivel már nagyrészt mindenünk megvan, így nagyobb beruházások nem történtek.
Minden nehézség ellenére extra profittal zártuk a 2017-es évet, ami szintén erősen elgondolkodtatott. Azok az emberek már nincsenek a cégben, akiket kulcsfontosságúnak gondoltam, és ennek ellenére a profitom nőtt. Elgondolkodtató, de ennél tovább nem mennék.
A fogvédő kiesett, de már a helyére raktam.
Sok-sok kiváló döntés és rengeteg beruházás.
A COVID-19 helyzetet kiválóan kezeltük. Megtartottuk a létszámot és a profitunk is nőtt.
Márciusban, amikor már mindenki komolyan vette a COVID-19 helyzetet, akkor a kollégáim is aggódni kezdtek. Mi lesz akkor, ha be kell zárnunk? Mivel sokakat váratlanul ért ez a helyzet és nem volt kellő mértékű megtakarításuk, így a munkahelyek megtartásának érdekében 10.000.000 Ft-ot különítettem el arra az esetre, ha be kell zárnunk. A jogi részt félretéve feltett szándékom volt, hogy ezt az összeget a munkahelyek megtartására fordítom, még akkor is, ha nekem ez komoly veszteséget jelent. Biztos voltam benne, ha ezt teszem, akkor amikor elindul az élet, nem kell a nulláról kezdeni mindent és ezzel előnyhöz jutok. Szerencsére nem volt szükség a félretett összegre, ugyanis az építőipart nem érintette olyan súlyosan a járvány, mint más szolgáltató cégeket. (A feleségem vállalkozását be kellett zárni ideiglenesen.)
Amikor láttam, hogy ha nem is teljes gőzzel, de tudunk haladni tovább, vettem egy nagy levegőt és az építkezést nem állítottam meg, mondván, ha most megállítom, akkor megint 1-2 évet csúszhatunk az átvétellel, illetve az építési engedélyem is lejár, ami újabb problémákat vet fel. Az építkezés folytatódott és év végére meg is épült az új műhely.
A műhelyünk megépítésével egyidőben teljesen felújítottunk egy kisebb irodaépületet. Az alapon és a négy falon kívül semmi nem maradt a régi. Ebbe az épületbe is a legkorszerűbb eszközök lettek beépítve, egyedi bútorok, okos fűtésrendszer, légkondicionálás. Itt jegyezném meg, hogy a lakatos műhely is légkondicionált lesz, ami nem egy hétköznapi dolog!
Az iroda körül elkezdtük megépíteni a megálmodott sütőhelyet. Itt az új helyen teljesen más alapokra akarom helyezni a munkát! Új, modern munkaállomások, újabb gépek, szebb környezet, jobb életkörülmények és nem utolsó sorban egy bográcsozóhely, ahol alkalmanként le tudunk ülni a kollégákkal a munkát hátrahagyva egy kicsit lazítani, beszélgetni.
Ebben az évben meglepett a cég engem is egy új gépjárművel, mivel már úgy gondolta, hogy eleget használtam a sajátomat.
Az informatikai rendszerünket is újraépítettük. Nem mondom, hogy Google szintű adattárolással rendelkezünk, de úgy gondolom, hogy kisebb informatikai cégek megirigyelnék, ami most nekünk van. Úgy gondolom, hogy 2021-ben az ügyfelek adatainak a kezelése kiemelt fontosságú! Alapjáraton több tároló eszközön tükrözve (RAID) tartjuk az adatokat, amelyek helyileg is el vannak különítve egymástól, a maximális biztonság érdekében. Szinte mindent digitálisan intézünk, próbáljuk a papírt a lehető legnagyobb mértékben kiszorítani az életünkből, sajnos 100%-ig soha nem fogjuk tudni, de törekszünk rá!
Éppen az év végén, az utolsó pillanatban átvettük a műhelyünket és megkaptuk a használatbavételi engedélyt is, gyakorlatilag karácsonyi ajándék gyanánt. Az év végén megrendezésre kerülő céges ebéd is a vírushelyzet miatt, a szokásoktól eltérően az új műhelyünkben volt megtartva.
Költözés a saját telephelyünkre. Ez már a 11. kör és az élen vagyunk.
Ezúton is jelzem, hogy nem kell aggódnod a költözés miatt, ugyanis csak egy utcával feljebb költözünk, így ha eddig a közelség miatt jártál hozzánk, most sem kell messzebbre menni. Az eddigi kb. 450m2-es bérelt területünk, 2.600m2-re növekedett, amin azt csinálunk, amit csak akarunk. Felszabadító érzés!
Január – februárban nagyjából 10M Ft értékben ruháztunk be. A műhelyünkbe új eszközök kerültek, mindenkinek lett új asztala, szekrénye, hegesztőgépe, szerszámai. Vásároltunk egy komoly fűrészgépet is, amivel a munkadarabok vágása még pontosabban és gyorsabban tud megtörténni. Bővültek a munkaállomások számai is, hogy a termelés gyorsulhasson, és ezzel új munkahely lehetőségét is megteremtettük.
A műhelyen kívül is történtek változások. Vásároltunk egy raktárkonténert, kerítés építettük, fehér murvával leszórattam közel a telep teljes területét, parkolókat építettünk, illetve folytattuk az iroda körül a tereprendezést. A már korábban leelőlegezett telket (határidő előtt 2 évvel) végtörlesztettük, így már teljes egészében a miénk.
Az irodába csináltattunk saját, egyedi tervezésű bútorokat, valamint elkészült a konyha is. Csodaszép, fényezett fehér bútorból készült, rozsdamentes acél fogantyúkkal, beépített mikróval, hűtővel. Úgy csináltattam meg, mintha az otthonomba készült volna, hisz ez a második otthonom és a kollégáimnak is. Szeretném, ha minőségi környezetben lennének.
Az irodában felkerült a falra a recepcióhoz egy kivetítő, amin reklámanyagaink futnak, valamint hátulra egy picike
A vírus még mindig a nyakunkon van, de a mi iparágunkat szerencsére nagy mértékben nem sújtja, már csak ezért sem, mert a felújítási támogatás az építőipart támogatja jelenleg. Szerencsére nincsenek likviditási problémáink, biztos tőkével rendelkezünk ahhoz, hogy a további terveinknek lendülettel nekifuthassunk.
Ebben az évben nagyon megdrágultak az alapanyagok, ezért többször is ára kellett emelnünk. Egyenlőre nem érzünk ennek kapcsán visszaesést a megrendelések számában, de kicsit tartok attól, hogy mit hoz a jövő.
Az év végén, ami egyébként is a legnehezebb anyagi szempontból, 200.009 Km-nél a beépítésre használt gépkocsink feladta és a motor tönkrement benne. Nehéz döntés volt, de mivel a kollégáim nagyon rendben tartották a kocsit és műszakilag is mindig karban volt tartva, úgy döntöttem megmentem. És ha már megmentem, akkor újat is faragok belőle. Ennek kapcsán kapott egy vadonatúj gyári motort minden elemével és egy nagy szervízt is egyben. 3,2M Ft volt a javítás. Ezzel egy időben megrendeltem egy vadonatúj tehergépkocsit is, hogy a szerelős srácok a lehető legüzembiztosabb gépkocsikkal közlekedhessenek.
Ebben az évben a covid minden nyűgje és bosszúsága, valamint a kollégák nagyobb óraszámú hiányzása ellenére is rekord bevételre és profitra tettünk szert, így növekedni tudunk jövőre is. A jövő év megint nehéz lesz, mivel megint egy többtízmilliós beruházásba kezdünk. A következő évben még egy műhelyt szeretnénk megépíteni, mivel a vassal foglalkozó részlegünk még a régi, bérelt telephelyen van és szeretnénk őket is modern környezetben tudni a lehető legrövidebb idő alatt.
Szeretném az új telephelyet otthonossá varázsolni, szeretnék fákat, virágokat látni és egy helyet ahol leülhetünk kicsit pihenni, beszélgetni. Ezen kívül van három titkos projektem, amiről egyelőre nem számolok be, mert fikciónak hangozhat, de azon leszek, hogy ne csak fikció maradjon.
VÉGSZÓ
A célom, hogy a 2022-es év a megújulás éve legyen! A FémDekor Kft. egy újabb szintre lépjen, minden tekintetben! Olyan magasra tegyük a lécet, amilyen magasra csak lehetséges! Azt akarom, hogy minden kolléga büszke lehessen arra, hogy itt dolgozik!
Remélem nem untattalak ezzel a bemutatkozóval, és a leírtak után pozitív véleménnyel vagy rólunk. Azt nem tudom garantálni, hogy a legjobb árat tőlünk fogod kapni, de annyit ígérhetek, hogy arra fogunk törekedni, hogy munkánk minőségében kifogást ne találhass.
Miért minket válassz?
Úgy gondolom, hogy akkor vagyunk optimális döntés számodra, ha olyan céggel akarsz együtt dolgozni, aki magas színvonalon végzi el a rábízott munkát.
Olyan emberekkel dolgozom, akiknek bátran odaadnám a saját lakáskulcsomat is. A környezetünkre rendkívüli figyelmet szentelünk, nem törünk-zúzunk. Garanciális igény esetén elérhetőek vagyunk, és a szükséges protokollt betartva elhárítjuk a problémát. Mivel nekünk is alkalmazkodni kell másokhoz, és pontosan tudjuk, milyen problémát szül egy be nem tartott határidő, ezért azon vagyunk, hogy amit vállalunk az határidőre el is készüljön. Eddigi ügyfeleink túlnyomó többsége (99,7%-a) maximálisan elégedett volt a munkánkkal és ez, úgy gondolom, nem a szerencsének köszönhető.
Honnan indultunk és hová tartunk?
A következő bemutatkozás talán egy blogba, önéletrajzba jobban beleillene, ennek ellenére szeretném itt megosztani a tapasztalataimat veled, hogy jobban beleláss abba, kik vagyunk, és milyen irányba tartunk. Ígérem őszinte és igaz mondatokat fogsz olvasni, ha velem tartasz a következő néhány percben.
Először is engedd meg, hogy bemutatkozzam. Turóczi Ákos vagyok, a FémDekor Kft. ügyvezető igazgatója. A FémDekor Kft. 100%-ban az én tulajdonom.
Lakatos pályafutásom kezdetét 2007-re datálom, amikor édesapám, Turóczi Ferenc és társa megalapította lakatos vállalkozását. Ennél a cégnél dolgoztam egészen 2010-ig. A céget azért hagytam ott, mert azt éreztem, hogy a cég által képviselt ügyfélszemléletet nem tudom tovább őszintén képviselni. Úgy döntöttem, hogy megalapítom saját vállalkozásomat és megmutatom, hogy a válság ellenére is lehet pozitív mérleget felmutatni.
A startvonalon állva még nem látni a verseny végét
2010 márciusában 2 majd 3 fővel elindítottuk a termelést. A kezdeti hasznot a cégbe visszaforgatva folyamatosan bővítettem gépparkunkat, hogy egyre jobb minőséget, egyre kevesebb idő alatt tudjak előállítani. A minőség számomra a legfontosabb! Ha valami nem úgy áll, ahogy kell, mint „Szálka a szememben.", zavar.
Tudnom kellett dönteni! Választanom kellett a minőség és az ár között, ugyanis olcsó anyagokkal nem lehet szépen dolgozni, vacak szerszámokkal nem tudnánk minőségi munkát átadni, valamint a jó szakember is pénzbe kerül. Én a minőség mellett tettem le a voksomat, mivel úgy gondolom, hogy szemetet már éppen elég cég gyárt, itt az ideje, hogy a minőség legyen előtérbe helyezve! Azon cégeknek, akik a piaci ár alatt dolgoznak, nem telik minőségi kéziszerszámokra és gépekre. Egyszerűen nem tudják megfizetni a jó szakembereket, ezért munkájuk a legtöbb esetben minősíthetetlen. Én kizárólag magyar szakemberekkel vagyok hajlandó együtt dolgozni, mivel tudom, hogy te is azt szeretnéd, ha jólszituált magyar emberek dolgoznának az otthonodban, és az átvett munka olyan legyen, hogy örömet és ne bosszúságot okozzon.
Abban bízom, hogy jó utat választottam, és a minőség győzni fog az ár felett. Mi olyan termékeket gyártunk, ami egy egész életre szól, nem pár évre, hónapra. Én nem szeretnék egy (bocsánat) ocsmány terméket bámulni életem végéig és azzal vigasztalni magam, hogy spóroltam pár tízezer forintot, ugyanis sok esetben ennyin múlik. Hozd meg a jó döntést és bízd a munkát szakemberekre!
Mindent vissza a cégbe!
Piacnyitás, terjeszkedés és beruházások
Az elmúlt közel 3 évben több millió forintért vásároltam kézi szerszámokat, a legkülönfélébb hegesztőgépeket, fúróállványokat és csiszológépeket, hogy a munka minősége tovább javulhasson, és az adott munkafázisra fordított idő csökkenhessen. Most jutottunk el oda, hogy gyakorlatilag bármit (rozsdamentes anyagot, vasat) meg tudunk munkálni és minőségileg tényleg tökéletes termékeket tudunk átadni.
A munka felgyorsítása, költségcsökkentés
Ha eddig velem tartottál, akkor úgy gondolom, nem árulok el nagy titkot azzal, hogy célunk a fejlesztés, a bővülés, és a minőség javítása. Ebben a évben vásároltam egy ipari területet közel a telephelyünkhöz, amire egy rendkívül modern lakatos műhely, egy raktár és egy irodaépület építése volt tervezve.
Nagyobb célok, nagyobb tőke
Technológiai fejlődés és kiváló üzletpolitika
Nem kell a pénzem? Csalódás, átszervezés és győzelem
Ákos! Tartsd nyitva a szemed, mert az szúr hátba, akire a legkevésbé számítasz!
Nem sokkal később rá kellett jönnöm, hogy több sebből vérzik a cégem, mint először gondoltam, ezért újabb lépéseket kellett tennem. Két másik kollégával kellett megszakítanom a munkakapcsolatunkat, szintén összeférhetetlenség miatt. Ők ketten maguktól távoztak, egy szerencsésnek mondható helyzet következtében. Odafentről az égiek segítettek nekem.
Szerencsére tudtam úgy alakítani a cégműködést, hogy lényegesen nem befolyásolta a munkák átadásának menetét. Két hetes csúszás keletkezett a munkáinkban emiatt, de ezt két hónapon belül helyreállítottuk. Az éppen aktuális ügyfelek 99%-a megértette a kialakult helyzetet, és rugalmasan kezelte. Ezúton is köszönet minden időbeni segítségért! A helyreállításban nagyon nagy szerepe volt az egyik lakatos kollégának, aki önzetlenül, szabadidejében is azon igyekezett, hogy segítsen nekem, illetve visszacsábítottam egy régi kiváló kollégát, aki beállva a sorba, maximális odaadással szintén tolta a szekeret. Hatalmas segítségem volt ebben a kritikus időszakban.
Nehéz pillanat volt ez a cégem életében, nem tagadom, de így utólag visszatekintve jó tanulópénz is. Sajnos tényleg senkiben az égadta egy világon nem szabad megbízni és csak rá hagyatkozni. Az a baj, mindig magamból indulok ki, úgy gondolom mindenki olyan becsületes, mint amilyen én vagyok. Sajnos ez nem így van.
Ebben az évben az informatikai rendszerünket fejlesztettük főként és sok apró új szerszám került be a cégbe, de mivel már nagyrészt mindenünk megvan, így nagyobb beruházások nem történtek.
Minden nehézség ellenére extra profittal zártuk a 2017-es évet, ami szintén erősen elgondolkodtatott. Azok az emberek már nincsenek a cégben, akiket kulcsfontosságúnak gondoltam, és ennek ellenére a profitom nőtt. Elgondolkodtató, de ennél tovább nem mennék.
A fogvédő kiesett, de már a helyére raktam.
Sok-sok kiváló döntés és rengeteg beruházás.
A COVID-19 helyzetet kiválóan kezeltük. Megtartottuk a létszámot és a profitunk is nőtt.
Márciusban, amikor már mindenki komolyan vette a COVID-19 helyzetet, akkor a kollégáim is aggódni kezdtek. Mi lesz akkor, ha be kell zárnunk? Mivel sokakat váratlanul ért ez a helyzet és nem volt kellő mértékű megtakarításuk, így a munkahelyek megtartásának érdekében 10.000.000 Ft-ot különítettem el arra az esetre, ha be kell zárnunk. A jogi részt félretéve feltett szándékom volt, hogy ezt az összeget a munkahelyek megtartására fordítom, még akkor is, ha nekem ez komoly veszteséget jelent. Biztos voltam benne, ha ezt teszem, akkor amikor elindul az élet, nem kell a nulláról kezdeni mindent és ezzel előnyhöz jutok. Szerencsére nem volt szükség a félretett összegre, ugyanis az építőipart nem érintette olyan súlyosan a járvány, mint más szolgáltató cégeket. (A feleségem vállalkozását be kellett zárni ideiglenesen.)
Amikor láttam, hogy ha nem is teljes gőzzel, de tudunk haladni tovább, vettem egy nagy levegőt és az építkezést nem állítottam meg, mondván, ha most megállítom, akkor megint 1-2 évet csúszhatunk az átvétellel, illetve az építési engedélyem is lejár, ami újabb problémákat vet fel. Az építkezés folytatódott és év végére meg is épült az új műhely.
A műhelyünk megépítésével egyidőben teljesen felújítottunk egy kisebb irodaépületet. Az alapon és a négy falon kívül semmi nem maradt a régi. Ebbe az épületbe is a legkorszerűbb eszközök lettek beépítve, egyedi bútorok, okos fűtésrendszer, légkondicionálás. Itt jegyezném meg, hogy a lakatos műhely is légkondicionált lesz, ami nem egy hétköznapi dolog!
Az iroda körül elkezdtük megépíteni a megálmodott sütőhelyet. Itt az új helyen teljesen más alapokra akarom helyezni a munkát! Új, modern munkaállomások, újabb gépek, szebb környezet, jobb életkörülmények és nem utolsó sorban egy bográcsozóhely, ahol alkalmanként le tudunk ülni a kollégákkal a munkát hátrahagyva egy kicsit lazítani, beszélgetni.
Ebben az évben meglepett a cég engem is egy új gépjárművel, mivel már úgy gondolta, hogy eleget használtam a sajátomat.
Az informatikai rendszerünket is újraépítettük. Nem mondom, hogy Google szintű adattárolással rendelkezünk, de úgy gondolom, hogy kisebb informatikai cégek megirigyelnék, ami most nekünk van. Úgy gondolom, hogy 2021-ben az ügyfelek adatainak a kezelése kiemelt fontosságú! Alapjáraton több tároló eszközön tükrözve (RAID) tartjuk az adatokat, amelyek helyileg is el vannak különítve egymástól, a maximális biztonság érdekében. Szinte mindent digitálisan intézünk, próbáljuk a papírt a lehető legnagyobb mértékben kiszorítani az életünkből, sajnos 100%-ig soha nem fogjuk tudni, de törekszünk rá!
Éppen az év végén, az utolsó pillanatban átvettük a műhelyünket és megkaptuk a használatbavételi engedélyt is, gyakorlatilag karácsonyi ajándék gyanánt. Az év végén megrendezésre kerülő céges ebéd is a vírushelyzet miatt, a szokásoktól eltérően az új műhelyünkben volt megtartva.
Költözés a saját telephelyünkre. Ez már a 11. kör és az élen vagyunk.
Ezúton is jelzem, hogy nem kell aggódnod a költözés miatt, ugyanis csak egy utcával feljebb költözünk, így ha eddig a közelség miatt jártál hozzánk, most sem kell messzebbre menni. Az eddigi kb. 450m2-es bérelt területünk, 2.600m2-re növekedett, amin azt csinálunk, amit csak akarunk. Felszabadító érzés!
Január – februárban nagyjából 10M Ft értékben ruháztunk be. A műhelyünkbe új eszközök kerültek, mindenkinek lett új asztala, szekrénye, hegesztőgépe, szerszámai. Vásároltunk egy komoly fűrészgépet is, amivel a munkadarabok vágása még pontosabban és gyorsabban tud megtörténni. Bővültek a munkaállomások számai is, hogy a termelés gyorsulhasson, és ezzel új munkahely lehetőségét is megteremtettük.
A műhelyen kívül is történtek változások. Vásároltunk egy raktárkonténert, kerítés építettük, fehér murvával leszórattam közel a telep teljes területét, parkolókat építettünk, illetve folytattuk az iroda körül a tereprendezést. A már korábban leelőlegezett telket (határidő előtt 2 évvel) végtörlesztettük, így már teljes egészében a miénk.
Az irodába csináltattunk saját, egyedi tervezésű bútorokat, valamint elkészült a konyha is. Csodaszép, fényezett fehér bútorból készült, rozsdamentes acél fogantyúkkal, beépített mikróval, hűtővel. Úgy csináltattam meg, mintha az otthonomba készült volna, hisz ez a második otthonom és a kollégáimnak is. Szeretném, ha minőségi környezetben lennének.
Az irodában felkerült a falra a recepcióhoz egy kivetítő, amin reklámanyagaink futnak, valamint hátulra egy picike
A vírus még mindig a nyakunkon van, de a mi iparágunkat szerencsére nagy mértékben nem sújtja, már csak ezért sem, mert a felújítási támogatás az építőipart támogatja jelenleg. Szerencsére nincsenek likviditási problémáink, biztos tőkével rendelkezünk ahhoz, hogy a további terveinknek lendülettel nekifuthassunk.
Ebben az évben nagyon megdrágultak az alapanyagok, ezért többször is ára kellett emelnünk. Egyenlőre nem érzünk ennek kapcsán visszaesést a megrendelések számában, de kicsit tartok attól, hogy mit hoz a jövő.
Az év végén, ami egyébként is a legnehezebb anyagi szempontból, 200.009 Km-nél a beépítésre használt gépkocsink feladta és a motor tönkrement benne. Nehéz döntés volt, de mivel a kollégáim nagyon rendben tartották a kocsit és műszakilag is mindig karban volt tartva, úgy döntöttem megmentem. És ha már megmentem, akkor újat is faragok belőle. Ennek kapcsán kapott egy vadonatúj gyári motort minden elemével és egy nagy szervízt is egyben. 3,2M Ft volt a javítás. Ezzel egy időben megrendeltem egy vadonatúj tehergépkocsit is, hogy a szerelős srácok a lehető legüzembiztosabb gépkocsikkal közlekedhessenek.
Ebben az évben a covid minden nyűgje és bosszúsága, valamint a kollégák nagyobb óraszámú hiányzása ellenére is rekord bevételre és profitra tettünk szert, így növekedni tudunk jövőre is. A jövő év megint nehéz lesz, mivel megint egy többtízmilliós beruházásba kezdünk. A következő évben még egy műhelyt szeretnénk megépíteni, mivel a vassal foglalkozó részlegünk még a régi, bérelt telephelyen van és szeretnénk őket is modern környezetben tudni a lehető legrövidebb idő alatt.
Szeretném az új telephelyet otthonossá varázsolni, szeretnék fákat, virágokat látni és egy helyet ahol leülhetünk kicsit pihenni, beszélgetni. Ezen kívül van három titkos projektem, amiről egyelőre nem számolok be, mert fikciónak hangozhat, de azon leszek, hogy ne csak fikció maradjon.
VÉGSZÓ
A célom, hogy a 2022-es év a megújulás éve legyen! A FémDekor Kft. egy újabb szintre lépjen, minden tekintetben! Olyan magasra tegyük a lécet, amilyen magasra csak lehetséges! Azt akarom, hogy minden kolléga büszke lehessen arra, hogy itt dolgozik!
Remélem nem untattalak ezzel a bemutatkozóval, és a leírtak után pozitív véleménnyel vagy rólunk. Azt nem tudom garantálni, hogy a legjobb árat tőlünk fogod kapni, de annyit ígérhetek, hogy arra fogunk törekedni, hogy munkánk minőségében kifogást ne találhass.