Ügyfélszolgálat: +36 (28) 999 366 info@femdekor.hu
Oldal kiválasztása

Kik vagyunk és miért mi?

Miért minket válassz?

Úgy gondolom, hogy akkor vagyunk optimális döntés számodra, ha olyan céggel akarsz együtt dolgozni, aki magas színvonalon végzi el a rábízott munkát.

Olyan emberekkel dolgozom, akiknek bátran odaadnám a saját lakáskulcsomat is. A környezetünkre rendkívüli figyelmet szentelünk, nem törünk-zúzunk. Garanciális igény esetén elérhetőek vagyunk, és a szükséges protokollt betartva elhárítjuk a problémát. Mivel nekünk is alkalmazkodni kell másokhoz, és pontosan tudjuk milyen problémát szül egy be nem tartott határidő, ezért azon vagyunk, hogy amit vállalunk az határidőre el is készüljön. Eddigi ügyfeleink túlnyomó többsége (99,7%-a) maximálisan elégedett volt a munkánkkal és ez, úgy gondolom nem a szerencsének köszönhető.

Honnan indultunk és hová tartunk?

A következő bemutatkozás talán egy blogba, önéletrajzba jobban beleillene, ennek ellenére szeretném itt megosztani a tapasztalataimat veled, hogy jobban beleláss abba, kik vagyunk, és milyen irányba tartunk. Ígérem őszinte és igaz mondatokat fogsz olvasni, ha velem tartasz a következő néhány percben.

Először is engedd meg, hogy bemutatkozzam. Turóczi Ákos vagyok, a FémDekor Kft. ügyvezető igazgatója. A FémDekor Kft. 100%-ban az én tulajdonom.

Lakatos pályafutásom kezdetét 2007-re datálom, amikor édesapám, Turóczi Ferenc és társa megalapította lakatos vállalkozását. Ennél a cégnél dolgoztam egészen 2010-ig. A céget azért hagytam ott, mert azt éreztem, hogy a cég által képviselt ügyfélszemléletet nem tudom tovább őszintén képviselni. Láttam, hogy a cég rossz utat választott, és én nem akartam ugyanazon úton járni tovább. Úgy döntöttem, hogy megalapítom saját vállalkozásomat, és megmutatom, hogy a válság ellenére is lehet pozitív mérleget felmutatni.

2010

2010 márciusában megalakult a FémDekor Kft. Nagy lendülettel és üres zsebbel úgy gondoltam, megváltom a világot. Elhatároztam, hogy megmutatom, lehet olyan lakatos cég Magyarországon, aki elfogadható áron minőségi munkát tud kínálni!

2010 márciusában 2 majd 3 fővel elindítottuk a termelést. A kezdeti hasznot a cégbe visszaforgatva folyamatosan bővítettem gépparkunkat, hogy egyre jobb minőséget, egyre kevesebb idő alatt tudjak előállítani. A minőség számomra a legfontosabb! Ha valami nem úgy áll, ahogy kell, mint „Szálka a szememben.”, zavar.

Tudnom kellett dönteni! Választanom kellett a minőség és az ár között, ugyanis olcsó anyagokkal nem lehet szépen dolgozni, vacak szerszámokkal nem tudnánk minőségi munkát átadni, valamint a jó szakember is pénzbe kerül. Én a minőség mellett tettem le a voksomat, mivel úgy gondolom, hogy szemetet már éppen elég cég gyárt, itt az ideje, hogy a minőség legyen előtérbe helyezve! Azon cégeknek, akik a piaci ár alatt dolgoznak, nem telik minőségi kéziszerszámokra és gépekre. Egyszerűen nem tudják megfizetni a jó szakembereket, ezért munkájuk a legtöbb esetben minősíthetetlen. Én kizárólag magyar szakemberekkel vagyok hajlandó együtt dolgozni, mivel tudom, hogy te is azt szeretnéd, ha jólszituált magyar emberek dolgoznának az otthonodban, és az átvett munka olyan legyen, hogy örömet és ne bosszúságot okozzon.

Abban bízom, hogy jó utat választottam, és a minőség győzni fog az ár felett. Mi olyan termékeket gyártunk, ami egy egész életre szól, nem pár évre, hónapra. Én nem szeretnék egy (bocsánat) ocsmány terméket bámulni életem végéig, és azzal vigasztalni magam, hogy spóroltam pár tízezer forintot, ugyanis sok esetben ennyin múlik. Hozd meg a jó döntést, és bízd a munkát szakemberekre!

2011

2011-ben már 5 fővel dolgoztam, és megnyitottam online kovácsoltvas áruházamat, a kovacsoltvasinfo.hu-t, ahol ügyfeleim szélesebb körben tájékozódhattak termékeimről. A vas- és a rozsdamentes acél- részleg is ketté oszlott, azért, hogy az adott szakágba a lehető leghozzáértőbb szakemberek kerüljenek. 2011 is gyakorlatilag arról szólt, hogy minden hasznot visszaforgattam a cégbe, és a fellelhető legjobb szerszámokat szereztem be, hisz jó szerszámmal lehet csak jól dolgozni!

2012

2012-ben újabb piacot nyitottam. Elkezdtünk rozsdamentes termékeket gyártani, és értékesíteni online. Elkészült az ezzel a témával foglalkozó honlapunk is, a rmaruhaz.hu. Az ügyfeleink elégedettségének, és ajánlásainak köszönhetően 2-3 hónapra előre folyamatosan voltak megrendeléseink, ezért a céget tovább bővítettem. Immár 5 kolléga segít a kovácsoltvas- és vasszerkezetek összeállításában, 3 kolléga foglalkozik kizárólag rozsdamentes korlátokkal, üvegkorlátokkal és rozsdamentes szerkezetekkel, valamint 1 kolléga az értékesítéssel és anyagbeszerzéssel. Az elmúlt közel 3 évben több millió forintért vásároltam kézi szerszámokat, a legkülönfélébb hegesztőgépeket, fúróállványokat és csiszológépeket, hogy a munka minősége tovább javulhasson, és az adott munkafázisra fordított idő csökkenhessen. Most jutottunk el oda, hogy gyakorlatilag bármit (rozsdamentes anyagot, vasat) meg tudunk munkálni és minőségileg tényleg tökéletes termékeket tudunk átadni.

 

2013

2013-ban újabb beruházásba kezdtem, megvásároltam egy újabb állványos csiszológépet, így már laposacélok és zártszelvények szálcsiszolását is el tudjuk végezni rendkívül rövid idő alatt és gazdaságosan. Kéziszerszám készletünk is jelentősen bővült, több speciális darabot is beszereztünk, mint például: csempemarókat, kézi szálcsiszoló gépeket, turbómarókat, speciális kézi fúrókat, szúró -vágó gépet és sarokcsiszoló gépeket. A járműparkunk is bővült egy újabb haszongépjárművel, így az anyagok beszállítása is meggyorsult, valamint a fuvarozási költségeket is lényegesen csökkenteni tudtuk. Minden beruházás a költségek csökkentése, és a minőség javítása érdekében történik.

Ha eddig velem tartottál, akkor úgy gondolom, nem árulok el nagy titkot azzal, hogy célunk a fejlesztés, a bővülés, és a minőség javítása. Ebben a évben vásároltam egy ipari területet közel a telephelyünkhöz, amire egy rendkívül modern lakatos műhely, egy raktár és egy irodaépület építése volt tervezve.

2014

2014 a spórolás éve volt, ugyanis, mint említettem új műhely építését terveztük. Első ütemben egy kétszintes 2x100nm-es lakatosműhely, illetve irodaépület megépítését terveztük, majd második ütemben egy egyszintes 200nm-es, szintén lakatos műhely megépítését szerettük volna megvalósítani, de ez 2019-ben megváltoztattuk.

A szerkezetlakatos szakma kihaló félben van Magyarországon, ezért elhatároztam, hogy ha módomban áll, oktatási célzattal is fogjuk használni az új műhelyegyüttest, hogy azon embereknek, akik fogékonyak a szakmára, legyen lehetőségük jobban megismerni, megtanulni azt.

Erre az évre nagyon pozitívan tekintek vissza, mivel a vártnál jobban alakult, nem csak anyagi tekintetben. Rengeteg pozitív visszajelzést kaptam a munkánkkal kapcsolatban, aminek nagyon örülök. Kiváló szakemberekkel találkoztam, akikkel jó kapcsolatot alakítottam ki (hasonlóan látjuk a világot). Végre eljutottunk oda, hogy annyi ember ismert már minket, hogy új ügyfeleink közel fele már ajánlás útján jutott el hozzánk, ami úgy gondolom, nagy szó. Ilyen visszajelzések kellenek ahhoz, hogy bátran mondhassam – “Jók vagyunk! Jó irányba haladunk!”. Ezúton is köszönjük a bizalmat!

2015

A Január minden cégnek fájdalmas! Rengeteg a kiadás, sok alkalmazottat most küldenek el. Sok cégnek még munkája sincs, és az árakat ez is szorítja lefelé. Mindent elvállalnak, még azt is, amihez nem értenek.

A jó üzletpolitikának köszönhetően ez az év remekül indult. Már januárban március végére vállaltunk, ami szenzációs! A srácoknak is biztos helyük volt, mivel munkahiányra hivatkozva senkitől nem kellett megválni. Ha hiszed, ha nem, ez nekem nagy öröm! Erre az évre visszatekintve azt kell, hogy mondjam, egész termékeny esztendőt tudhattunk magunk mögött.

Ami nagy változásnak mondható a munkánkban, hogy immár a hagyományos mérőszalagos mérést felváltottuk egy sokkal modernebb, 3D-s méréstechnológiára, így térben tudtunk mérni, szinte milliméter pontossággal, és a felmért pontokat egy CAD programmal fel tudtuk dolgozni. Gyakorlatilag a felmért teret le tudtuk modellezni, ami hatalmas segítség volt a tervezés során.

Ebben az évben is elköltöttünk néhány milliót szerszámokra és gépekre, hogy még gyorsabban és precízebben tudjuk dolgozni. Leelőlegeztünk egy 1.600 m2-es ipari területet, ami a már saját 1.000 m2-es területünkkel szomszédos. Egyelőre nem volt vele különösebb célunk, a jövőre gondolva tettük meg ezt a lépést. 

Egy csalódás volt ebben az évben, mégpedig az új műhely építésének folyamatos problémái. Az a cég, akivel már gyakorlatilag megegyeztünk, teljesen elérhetetlenné vált. 1.3M Ft-ot költöttünk a tervekre, de árajánlatot közel fél év alatt sem sikerül adniuk, pedig a pénz a zsebünkben volt. Ettől a malőrtől eltekintve, a 2015-ös évet sikeresnek fogom fel.

2016

 Ezt az évet nagyon szívesen kitöröltem volna a naptáramból! Ami rossz bekövetkezhetett, az meg is történt. Kezdjük azzal, hogy az imént már említett építőipari cég végképp eltűnt. Dolgoznak, elérhetők, de bármit is beszélünk meg velük, nem történik semmi. Fel is adtam a küzdelmet! Ha nem kell 50M, akkor nem kell. Odaadom másnak! Nekem azért fura ez, mert mi egy fali kapaszkodót is felszerelünk, ami éppen csak gazdaságos, holott hidd el, nem vagyunk rászorulva. Van cég, akinek nem kell 50M? Nem vagyok nehéz ügyfél, mert én tényleg percre pontosan fizetek mindent, sőt, még előbb is. A 1,3M Ft-os tervezési díjat előre elutaltam a cégnek úgy, hogy egy kapavágás nem történt előtte. Gondoltam, ez jelent valamit. De nem. Nekik nem kellett a pénzem.

A másik nagy csalódás az év második felében történt. Fel kellett vennem még év elején néhány embert, mert rengeteg munkánk volt. Azt gondoltam, így több lesz a bevétel. Így utólag azt kell, hogy mondjam, nagy butaság volt a részemről. A két srác, akikben megbíztam, visszaélt ezzel, és a munka nagy részét ellötyögték. A minőséggel nem volt baj, mert a csoportvezetőm kézben tartotta a dolgokat, de a tempóval komoly gondok voltak. Sajnos ez az információ nagyon lassan ért el hozzám (bajtársiasság), ezért közel fél évig negyed gázzal haladtunk. Tudtam, hogy baj van, de fél év kellett ahhoz, hogy rájöjjek, mi okozza a problémát. A két sráctól megváltam, és a cégben is átszervezés történt, de így vissza tudtam állítani a rendet.

Az év második felében több beruházás is történt. Ismét vásároltunk újabb lézeres szintező eszközöket, megvettünk egy vadonatúj ívelő gépet, így többféle profilú anyagot meg tudunk ívelni, valamint törlesztettük az új telek ez évre eső részletét.

2017

Amilyen rossz volt az elmúlt év, annyira jól indult a 2017-es. Természetesen nincs olyan év, ami ne okozna csalódást, ez sem volt másképp. A legbizalmasabb kollégám (gyerekkori barátom) sajnos nagy csalódást okozott már az év második napján. Összeférhetetlenség miatt sajnos el kellett válni útjainknak, azonnali hatállyal. Nekem ez főként azért fájt, mert reméltem, egyszer ráhagyhatom a cég irányításának nagy részét, és kicsit kijjebbről szemlélhetem a cég működését. Nem így lett. Békében váltunk el, ami nekem nagy megnyugvás. Ezúton is sok sikert kívánok neki, őszintén!

Nem sokkal később rá kellett jönnöm, hogy több sebből vérzik a cégem, mint először gondoltam, ezért újabb lépéseket kellett tennem. Két másik kollégával kellett megszakítanom a munkakapcsolatunkat, szintén összeférhetetlenség miatt. Ők ketten maguktól távoztak, egy szerencsésnek mondható helyzet következtében. Odafentről az égiek segítettek nekem.

Szerencsére tudtam úgy alakítani a cégműködést, hogy lényegesen nem befolyásolta a munkák átadásának menetét. Két hetes csúszás keletkezett  a munkáinkban emiatt, de ezt két hónapon belül helyreállítottuk. Az éppen aktuális ügyfelek 99%-a megértette a kialakult helyzetet, és rugalmasan kezelte. Ezúton is köszönet minden időbeni segítségért! A helyreállításban nagyon nagy szerepe volt az egyik lakatos kollégának, aki önzetlenül, szabadidejében is azon igyekezett, hogy segítsen nekem, illetve visszacsábítottam egy régi kiváló kollégát, aki beállva a sorba, maximális odaadással szintén tolta a szekeret. Hatalmas segítségem volt ebben a kritikus időszakban.

Nehéz pillanat volt ez a cégem életében nem tagadom, de így utólag visszatekintve jó tanulópénz is. Sajnos tényleg senkiben az égadta egy világon nem szabad megbízni és csak rá hagyatkozni. Az a baj, mindig magamból indulok ki, úgy gondolom mindenki olyan becsületes, mint amilyen én vagyok. Sajnos ez nem így van.

Ebben az évben az informatikai rendszerünket fejlesztettük főként és sok apró új szerszám került be a cégbe, de mivel már nagyrészt mindenünk megvan, így nagyobb beruházások nem történtek.

Minden nehézség ellenére extra profittal zártuk a 2017-es évet, ami szintén erősen elgondolkodtatott. Azok az emberek már nincsenek a cégben, akiket kulcsfontosságúnak gondoltam, és ennek ellenére a profitom nőtt. Elgondolkodtató, de ennél tovább nem mennék.

2018

Most érzem igazán úgy, hogy olyan emberek dolgoznak a cégemben, akikkel tényleg közösek a céljaink. Az elmúlt évhez képest 50%-kal emelkedtek a bérek. Iszonyatos a szakképzett munkavállalókért folytatott verseny ebben az iparágban. Szerencsére a termelés is felfelé ívelőben van, főleg az elmúlt évekhez képest, így a kollégáknak is folyamatosan több jut ezáltal.

Már az év elején kicseréltük hegesztő gépeink 50%-át a legmodernebb kivitelre, hogy még szebben tudjanak a kollégák hegeszteni, illetve még egy munkaállomást felszerszámoztam, hogy a rozsdamentes részleg is gyorsuljon. Az év közepén pedig kicseréltük a többi hegesztőgépet is, így mondhatom, hogy teljesen megújult az eszközparkunk.

Júniusban teljesen átszervezésre került a rozsdamentes anyagok értékesítése, komoly tárgyalásokba kezdtem a beszállító partnerekkel, így az árainkat nagyon kedvezővé tudtuk varázsolni a vásárlóink számára. A weboldalunk (rmaruhaz.hu) is teljesen megújult, mind külsőre, mind jogi szempontból. A termékek értékesítéséhez egy jól képzett kollégát is alkalmaztam, aki maximálisan megállja a helyét a pozíciójában.

Közeledve az év végéhez vásároltam egy szinte új tehergépkocsit a szerelős kollégáknak, mivel a régi már nagyon kiszolgálta az idejét.

2019

Januárban nagy változással kezdtem az évet, ugyanis alkalmaztam egy mérnök kollégát, akinek a feladata lett a teljes szénacél oldal irányítása, felmérése, és a hozzá tartozó tervek elkészítése. Az új kolléga gyakorlatilag a munkám 50%-át levette a vállamról. Természetesen a kontroll részemről ezután se marad el, de egy kicsit “hátrébb tudtam lépni” és a fontosabb feladatok felé fordítottam a fejem. (A rozsdamentes és az üveg “oldal” továbbra is az én kompetenciámba tartozott, illetve a nagyobb projektek.)

Az év elején vásároltam egy szinte vadonatúj platós tehergépkocsit. Kicseréltük a másik régi vasat is. Kiszolgálta már az is az idejét. (Ezúton is köszönöm neki, hogy eddig velünk volt 🙂 )

A webáruházunkat is (rmaruhaz.hu) tovább finomítottuk, lényegesen bővült a kínálatunk. A kiemelkedően jó minőségnek köszönhetően a partneri hálózatunk is nagymértékben bővült. Szinte bármilyen kérésnek eleget tudunk tenni! Egyedi termék gyártással is foglalkozunk, akár tervezéssel, műszaki szaktanácsadással egybekötve.

Minden évben szoktunk valamilyen alapítványt támogatni, főleg egészségügyi vonalon mozgókat. A bevételünk egy részét ebben az évben is adományokra fordítottuk, mert hiszem, hogy ezzel valóban segíteni tudunk másoknak.

Az év második felében vásároltam egy szinte új, full extrás “szaladgálós” Ford Custom-ot, mivel lényegesen megnövekedett a szállítási igény a cégen belül. Ezzel a lépéssel minden idősebb gépkocsi lecserélésre került, így a cégben ekkor már 3db 4 évnél fiatalabb Ford gépkocsival fuvaroztunk.

A rozsdamentes gyártó szegmenst ebben az évben +1 fővel bővítettük, illetve teljesen felszerszámoztuk. Nekifogtunk a műhelyünk felújításának is. Új munkaállomások épültek és új eszközöket szereztünk be.

Megvásárlásra került egy komoly fúró maró berendezés is, amivel speciális marási és fúrási munkákat is eltudunk végezni.

2020

2020 az építkezés és a COVID elleni harc éve volt! Nagyon kemény év volt ez, minden szempontból! 

Márciusban, amikor már mindenki komolyan vette a COVID-19 helyzetet, akkor a kollégáim is aggódni kezdtek. Mi lesz akkor, ha be kell zárnunk? Mivel sokakat váratlanul ért ez a helyzet és nem volt kellő mértékű megtakarításuk, így a munkahelyek megtartására érdekében 10.000.000 Ft-ot különítettem el arra az esetre, ha be kell zárnunk. A jogi részt félretével feltett szándékom volt, hogy ezt az összeget a munkahelyek megtartására fordítom, még akkor is, ha nekem ez komoly veszteséget jelent. Biztos voltam benne, ha ezt teszem, akkor amikor elindul az élet, nem kell a nulláról kezdeni mindent és ezzel előnyhöz jutok. Szerencsére nem volt szükség a félretett összegre, ugyais az építőipart nem érintette olyan súlyosan a járvány, mint más szolgáltató cégeket. (A feleségem vállalkozását be kellett zárni ideiglenesen.)

Amikor láttam, hogy ha nem is teljes gőzzel, de tudunk haladni tovább, vettem egy nagy levegőt és az építkezést nem állítottam meg, mondván, ha most megállítom, akkor megint 1-2 évet csúszhatunk az átvétellel, illetve az építési engedélyem is lejár, ami újabb problémákat vet fel. Az építkezés folytatódott és év végére meg is épült az új műhely.

A műhelyünk megépítésével egyidőben teljesen felújítottunk egy kisebb irodaépületet. Az alapon és a négy falon kívül semmi nem maradt a régi. Ebbe az épületbe is a legkorszerűbb eszközök lettek beépítve, egyedi bútorok, okos fűtés rendszer, légkondicionálás. Itt jegyezném meg, hogy a lakatos műhely is légkondicionált lesz, ami nem egy hétköznapi dolog!

Az iroda körül elkezdtük megépíteni a megálmodott sütőhelyet. Itt az új helyen teljesen más alapokra akarom helyezni a munkát! Új, modern munkaállomások, újabb gépek, szebb környezet, jobb életkörülmények és nem utolsó sorban egy bográcsozóhely, ahol alkalmanként le tudunk ülni a kollégákkal a munkát hátrahagyva egy kicsit lazítani, beszélgetni.

Ebben az évben meglepett a cég engem is egy új gépjárművel, mivel már úgy gondolta, hogy eleget használtam a sajátomat. 🙂 Szóval, ezúton is köszönöm szépen a cégnek. 😉 Az elmúlt 10 évben megdolgoztunk érte!

Az informatikai rendszerünket is újraépítettük. Nem mondom, hogy Google szintű adattárolással rendelkezünk, de úgy gondolom, hogy kisebb informatikai cégek megirigyelnék, ami most nekünk van. Úgy gondolom, hogy 2021-ben az ügyfelek adatainak a kezelése kiemelt fontosságú! Alapjáraton több tároló eszközön tükrözve (RAID) tartjuk az adatokat, amelyek helyileg is el vannak különítve egymástól, a maximális biztonság érdekében. Szinte mindent digitálisan intézünk, próbáljuk a papírt a lehető legnagyobb mértékben kiszorítani az életünkből, sajnos 100%-ig soha nem fogjuk tudni, de törekszünk rá!

Éppen az év végén, az utolsó pillanatban átvettük a műhelyünket és megkaptuk a használatbavételi engedélyt is, gyakorlatilag karácsonyi ajándék gyanánt. Az év végén megrendezésre kerülő céges ebéd is a vírus helyzet miatt, a szokásoktól eltérően az új műhelyünkben volt megtartva. Ide kattintva megtekintheted >>

2021

2021 – Az év első három hete azzal telt, hogy átköltöztünk az új műhelyünkbe. Mindent át kellet pakolni. Mivel a költözés, berendezkedés egy hétre volt tervezve, ezért nagyon sokat kivett belőlünk minden tekintetben. A januárunk nagyjából a nullával lett egyenlő.

Ezúton is jelzem, hogy nem kell aggódnod a költözés miatt, ugyanis csak egy utcával feljebb költözünk, így ha eddig a közelség miatt jártál hozzánk, most sem kell messzebbre menni. Az eddigi kb. 450m2-es bérelt területünk, 2.600m2-re növekedett, amin azt csinálunk, amit csak akarunk. Felszabadító érzés!

Január – februárban nagyjából 10M Ft értékben ruháztunk be. A műhelyünkbe új eszközök kerültek, mindenkinek lett új asztala, szekrénye, hegesztőgépe, szerszámai. Vásároltunk egy komoly fűrészgépet is, amivel a munkadarabok vágása még pontosabban és gyorsabban tud megtörténni. Bővültek a munkaállomások számai is, hogy a termelés gyorsulhasson, és ezzel új munkahely lehetőségét is megteremtettük. 

A műhelyen kívül is történtek változások. Vásároltunk egy raktárkonténert, kerítés építettük, fehér murvával leszórattam közel a telep teljes területét, parkolókat építettünk, illetve folytattuk az iroda körül a tereprendezést. 

A már korábban leelőlegezett telket (határidő előtt 2 évvel) végtörlesztettük, így már teljes egészében a miénk. Jelenleg a két telek összevonása folyamatban van. Az összevonás után az építési lehetőségeink lényegesen javulni fognak.

Az irodába csináltattunk saját, egyedi tervezésű bútorokat, valamint elkészült a konyha is. Csodaszép, fényezett fehér bútorból készült, rozsdamentes acél fogantyúkkal, beépített mikróval, hűtővel. Úgy csináltattam meg, mintha az otthonomba készült volna, hisz ez a második otthonom és a kollégáimnak is. Szeretném, ha minőségi környezetben lennének. 

Az irodában felkerült a falra a recepcióhoz egy kivetítő, amin reklámanyagaink futnak, valamint hátulra egy picike 🙂 4K UHD tévé is, ami egyrészt dekoráció, másrészt a mi szórakozásunkat, pihenésünket is szolgálja majd remélhetőleg. Néha kell regenerálódni!

A vírus még mindig a nyakunkon van, de a mi iparágunkat szerencsére nagy mértékben nem sújtja, már csak ezért sem, mert a felújítási támogatás az építőipart támogatja jelenleg. Március közepe van és cégüknek nincsenek likviditási problémái, biztos tőkével rendelkezünk ahhoz, hogy a további terveinknek lendülettel nekifuthassunk.

Hogy mik a további terveink? A következő két évben még egy műhelyt szeretnénk megépíteni, mivel a vassal foglalkozó részlegünk még a régi, bérelt telephelyen van és szeretnénk őket is modern környezetben tudni a lehető legrövidebb idő alatt. Szeretnénk az új telephelyet otthonossá varázsolni, szeretnénk fákat, virágokat látni és egy helyet ahol leülhetünk kicsit pihenni, beszélgetni. Ezen kívül van három titkos projektem, amiről egyelőre nem számolok be, mert fikciónak hangozhat, de azon leszek, hogy ne csak fikció maradjon.

Egyelőre itt tartunk… 2021. március közepe van.

Végszó

A célom, hogy a 2021-es év a megújulás éve legyen! A FémDekor Kft. egy újabb szintre lépjen, minden tekintetben! Olyan magasra tegyük a lécet, amilyen magasra csak lehetséges! Azt akarom, hogy minden kolléga büszke lehessen arra, hogy itt dolgozik!

Remélem nem untattalak ezzel a bemutatkozóval, és a leírtak után pozitív véleménnyel vagy rólunk. Azt nem tudom garantálni, hogy a legjobb árat tőlünk fogod kapni, de annyit ígérhetek, hogy arra fogunk törekedni, hogy munkánk minőségében kifogást ne találhass.

%

Ügyfél elégedettség

%

Garanciális javítások

Mikor utasítunk el egy munkát?

Pontokba szedve tisztázom lejjebb, hogy milyen esetekben utasítok el egy adott munkát, és annak mi az oka. (Ha elutasítottuk esetleg a munkádat, itt választ kaphatsz a miértre.) Mikor utasítunk el egy munkát? Amikor az ügyfél elképzelése nem egyezik a miénkkel. Nem...

bővebben

Van olyan munka, amivel nem tudok azonosulni!

Az elmúlt 9 évben kerültem már jópárszor olyan szituációba, amikor egy munkára ugyan adtunk előzetes ajánlatot, amit el is fogadtak, de a helyszíni felmérés alkalmával az ügyfélnek olyan elképzelései voltak, amivel egyszerűen úgy éreztem, képtelen vagyok azonosulni....

bővebben
Hitvány, trehány módon feladott küldeményt kaptunk!

Hitvány, trehány módon feladott küldeményt kaptunk!

Alapelvem a rend, a rendszer és a precizitás. Aki ismer, az tudja, hogy a lehetőségeimhez mérten a maximumot akarom kihozni mindenből. Ezért is érzek szinte fizikai fájdalmat akkor, amikor meglátok egy ilyen hanyag, trehány, semmirekellő, nemtörődöm munkát,...

bővebben

Műszaki előkészítés – tervezés

A tervezés elengedhetetlen része a munkánknak, hisz a lakatos kollégáink csak lakatos kiviteli tervekből tudnak dolgozni. Ez a tétel mindenképpen része az ajánlatunknak, és ez el nem hagyható. Néha előfordul, hogy az ajánlatadásunkra válaszolva az ügyfeleink egy része...

bővebben
Olcsó rozsdamentes acél korlát

Olcsó rozsdamentes acél korlát

Az irodámban beszélgetek az egyik ügyfelünkkel, aki szintúgy, mint mi, rozsdamentes acélkorlátok beépítésével foglalkozik. Beszélgetünk egy csésze kávé mellett, miközben panaszkodik nekem, hogy folyton problémás ügyfelekbe botlik. Én szerencsére nem mondhatom el...

bővebben
Kinek a feladata megvédeni a másik munkáját?

Kinek a feladata megvédeni a másik munkáját?

A képen egy nagyon modern, igényesen kivitelezett üveg előtető fali konzolját látod. Az ügyfél kifejezett kérése az volt, hogy fekete színben pompázzon. Én azt javasoltam az ügyfélnek, hogy az egész tetőt rozsdamentes acélból készítsük, hogy soha ne rozsdásodjon....

bővebben
Helyszíni felmérés menete

Helyszíni felmérés menete

Mely napokon tudok felmérni? Mennyivel előre egyeztetek veled időpontot? Pontosság, érkezés… Mennyi ideid tart majd a felmérés? Felmérés feltételei Felmérés költsége…

bővebben
Nem mi vagyunk a legolcsóbbak!

Nem mi vagyunk a legolcsóbbak!

Most, hogy elolvastad a címet, talán azt gondolod, hogy megőrültem. Szeretném már az elején tisztázni, hogy a feltételezésed helytelen. Épeszű vagyok! Ennek a címnek nagyon egyszerű a magyarázata. Szűrni akarom az ügyfeleimet. Életem során nagyon sok ügyfelem volt és...

bővebben
Elfáradtam, belefáradtam és irigy is vagyok!

Elfáradtam, belefáradtam és irigy is vagyok!

Mielőtt azt gondolnád, hogy a legkimerítőbb a szakmámban az éppen adott feladat elvégzése, szeretném közölni, hogy az a legkönnyebb. Ezen cikk írásakor immár 8. éve foglalkozom korlát és kerítés tervezéssel és gyártással. Minden szerénytelenség nélkül mondhatom, hogy...

bővebben