Ügyfélszolgálat: +36 (28) 999 366 info@femdekor.hu
Oldal kiválasztása

Mikor utasítunk el egy munkát?

Pontokba szedve tisztázom lejjebb, hogy milyen esetekben utasítok el egy adott munkát, és annak mi az oka.
(Ha elutasítottuk esetleg a munkádat, itt választ kaphatsz a miértre.)

Mikor utasítunk el egy munkát?

  • Amikor az ügyfél elképzelése nem egyezik a miénkkel. Nem tudok úgy megtervezni egy munkát, hogy már az alapelképzeléssel sem tudok azonosulni.
  • Amikor azért citálnak ki a helyszínre, hogy tanácsot kérjenek, de láthatóan a körülmények alkalmatlanok a felmérésre. Az irodámban nagyon szívesen segítek bárkinek, mindenféle ellenszolgáltatás nélkül, de helyszíni felmérésre, kérlek csak akkor hívj ki minket, ha valóban van is mit felmérni. Előzetes tanácsadást az irodánkban adunk, a helyszínen akkor beszélünk a lehetőségekről, amikor mérhető állapotok vannak. Átalakítás előtt kérlek ne hívj ki minket, mert nincs miért kimennünk, segíteni több elküldött fotó alapján is tudunk, illetve rengeteg tudásanyag van a honlapunkon, amiből tájékozódni tudsz.
  • Aki ismer, az tudja, hogy tisztelettudó, udvarias ember vagyok és emellett jó szakember is. Ha azt érzem, hogy nem vesznek emberszámba, akkor a munka egészen biztos elutasításra kerül. Dolgoztunk már nagyon magas rangú tiszteknek, művészeknek, politikusoknak, ügyvédeknek és még sorolhatnám, mindegyikük tisztelettudóan tudott viselkedni velem. Én éppen annyira értek a szakmámhoz, mint ők a sajátjukhoz. A tisztelet kijár mindenkinek!
  • Amikor az ügyfél akarja megmondani, hogyan kell egy adott helyzetet megoldani, amikor a szakmaiságomat kétségbe vonja. Ha az ügyfél mondja meg, mit csináljak, akkor nem tudok felelősséget, garanciát vállalni a munkámra, mivel nem tudom szakszerűen elvégezni.
  • Amikor az utazási idő a munkaidőnk több mint 50%-át igénybe veszi. Tehát oda, ahova 2 óránál tovább tart az út. Érdemi munkát nem tudnak a kollégák a helyszínen végezni.